8 mars, 2010

Kundtjänst

Kolla denna artikel på idg.se. Lite kul när jag jämför med mig själv. Den som hör av sig till Trevlig webbpublicering har betydligt bättre chans att få ett personligt svar från ägaren.

1. Om Otrevlig

Det är otrevligt att missa kunder på grund av en hemsida som inte förmår att lyfta fram dina produkter och tjänster. Har obönhörligen effekt på sista raden.

2. Om Trevlig

Sedan 2010 skapar och uppdaterar jag hemsidor för allt från småföretag till storföretag. Ibland kan det räcka med att strukturera om för att få fart.

3. Trevligt samtal

Låt oss börja med ett samtal om vad som skulle kunna vara möjligt att åstadkomma. Flexibla lösningar baserade på dina behov och din budget.

4. Kontakta Trevlig

Wow, du har läst ända till denna ruta! Välkommen att höra av dig så pratar vi vidare.
KONTAKTA MIG
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram